- Abordări lingvistice şi semiotice ale textului publicitar
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Dragan, Elena Autor alternativ: Niculica, Oxana Responsabilitate: Elena Dragan, Oxana Niculica Titlu: Abordări lingvistice şi semiotice ale textului publicitar/ Elena Dragan, Oxana Niculica Detalii publicare: Locul publicării: RM Anul Ediției: 2009 Limba: rum Conține: Strategii actuale în lingvistică, glotodidactică şi ştiinţa literară . 2009 - P. 46-49 Subiect: Discurs publicistic Subiect: Publicitate - Limbă şi stil Clasificare: 81:659
Localizări
# | Numele locaţiei | Locaţie adresă | Locaţie email |
---|---|---|---|
1. | Biblioteca Naţională | Moldova, Chişinău, 31 August 78A | biblioteca@bnrm.md |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică