- De la publicitate la consumator : Ce "merge", ce "nu merge" și mai ales de ce
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Sutherland, Max Autor: Sylvester, Alice K. Traducător: Vasile, Aurelia Ana Responsabilitate: Max Sutherland, Alice K. Sylvester Titlu: De la publicitate la consumator/ Max Sutherland, Alice K. Sylvester Informație la titlu: Ce "merge", ce "nu merge" și mai ales de ce Detalii publicare: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-46-1138-6 Descriere: 380 p. : fig., tab. Limba: rum Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Serie: Советская историческая энциклопедия Subiect: Publicitate - Aspect socioeconomic Subiect: Reclamă - Scopuri și obiective Subiect: Campanii publicitare - Consumatori - Informare Clasificare: 659.1:316
Localizări
# | Numele locaţiei | Locaţie adresă | Locaţie email |
---|---|---|---|
1. | Biblioteca Naţională | Moldova, Chişinău, 31 August 78A | biblioteca@bnrm.md |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică