- Elements of Romania's Country Branding vs. British Stereotypes in "Gândul" Campaign "Why don't you come over to Romania?"
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Galiţa, Raluca Responsabilitate: Raluca Galița Titlu: Elements of Romania's Country Branding vs. British Stereotypes in "Gândul" Campaign "Why don't you come over to Romania?"/ Raluca Galița Detalii publicare: Locul publicării: România Anul Ediției: 2019 Limba: eng Conținut de: Cultural Perspectives. 2019 -- Vol. 24 -- P. 103-114 Subiect: Cultură - Branding - România Subiect: Imaginea ţării - Stereotipuri - România Subiect: Imigranţi - Marea Britanie Subiect: Români în străinătate Clasificare: 008(498)
Localizări
# | Numele locaţiei | Locaţie adresă | Locaţie email |
---|---|---|---|
1. | Biblioteca Naţională | Moldova, Chişinău, 31 August 78A | biblioteca@bnrm.md |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică