- Psihosociologia publicității : Despre reclamele vizuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu Responsabilitate: Septimiu Chelcea Titlu: Psihosociologia publicității/ Septimiu Chelcea Informație la titlu: Despre reclamele vizuale Detalii publicare: Pro Universitaria Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-26-1339-6 Descriere: 302 p. : fot. Limba: rum Serie: Serie de autor Subiect: Publicitate - Aspecte psiho-sociale Subiect: Reclamă - Imagini - Vizualizare Subiect: Mesaje publicitare - Aspecte socio-culturale Clasificare: 659.1:316.6
Localizări
# | Numele locaţiei | Locaţie adresă | Locaţie email |
---|---|---|---|
1. | Biblioteca Naţională | Moldova, Chişinău, 31 August 78A | biblioteca@bnrm.md |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică