- Marketing substantiation of the strategic positioning of a product on the strategic positioning of a product on the market (the example of wineries in ATU Gagauzia) : Summary of doctoral thesis in economic sciences (521.04)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Aricova, Liubov Responsabilitate: Aricova Liubov Titlu: Marketing substantiation of the strategic positioning of a product on the strategic positioning of a product on the market (the example of wineries in ATU Gagauzia)/ Aricova Liubov Informație la titlu: Summary of doctoral thesis in economic sciences (521.04) Detalii publicare: [s. n.] Locul publicării: Chișinău Anul Ediției: 2022 Descriere: 31 p. Limba: eng Subiect: Marketing - Strategii - Industria vinului - Republica Moldova Subiect: Producţie vinicolă - Concurenţa comercială - Republica Moldova Subiect: Marketing - Logistică Clasificare: 339.138:663.2(478)(043) Clasificare: 663.2:339.137.2(478)(043)
Localizări
# | Numele locaţiei | Locaţie adresă | Locaţie email |
---|---|---|---|
1. | Biblioteca Naţională | Moldova, Chişinău, 31 August 78A | biblioteca@bnrm.md |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică