• Marketing substantiation of the strategic positioning of a product on the strategic positioning of a product on the market (the example of wineries in ATU Gagauzia) : Summary of doctoral thesis in economic sciences (521.04)
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Aricova, Liubov
    Responsabilitate: Aricova Liubov
    Titlu: Marketing substantiation of the strategic positioning of a product on the strategic positioning of a product on the market (the example of wineries in ATU Gagauzia)/ Aricova Liubov
    Informație la titlu: Summary of doctoral thesis in economic sciences (521.04)
    Detalii publicare: [s. n.]
    Locul publicării: Chișinău
    Anul Ediției: 2022
    Descriere: 31 p.
    Limba: eng
    Subiect: Marketing - Strategii - Industria vinului - Republica Moldova
    Subiect: Producţie vinicolă - Concurenţa comercială - Republica Moldova
    Subiect: Marketing - Logistică
    Clasificare: 339.138:663.2(478)(043)
    Clasificare: 663.2:339.137.2(478)(043)
Localizări
# Numele locaţiei Locaţie adresă Locaţie email
1. Biblioteca Naţională Moldova, Chişinău, 31 August 78A biblioteca@bnrm.md
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola