Învăţare - Metodologie
Prezentare generală
Lucrări: | 46 lucrari in 46 publicatii in 2 limbi |
---|
Titlurile
Empiric şi ştiinţific în învăţare : Însuşirea conceptelor biologice
de:
Zlate, Mielu
(Text tipărit)
Învăţarea negativă : Habituarea
de:
Rogozea, Radu
(Text tipărit)
Învăţarea eficientă : O abordare teoretica şi două ghiduri practice pentru educatori şi elevii lor
de:
Jinga, Ion
(Text tipărit)
Învăţarea deplină : Teorie şi practică
de:
Bunescu, Vasile
(Text tipărit)
Metodele (inter)active din perspectiva proiectării strategiei învățării
de:
Darii, Ludmila
(Text tipărit)
Învăţarea simultană a mai multor categorii prin clasificare versus prin inferenţe
de:
Cîmpian, Erika
(Text tipărit)
Rolul profesorului în structurarea situațiilor de învățare cooperantă
de:
Popa, Carmen
(Text tipărit)
Învățarea pragmatică a istoriei
de:
Petrovschi, Nina
(Text tipărit)
Asumarea responsabilităților legate de activitatea de învățare: date preliminare obținute la scala generală de autonomie în învățare
de:
Cîmpian, Erika
(Text tipărit)
Transdisciplinaritatea - atitudine intelectuală și de învățare în procesul didactic
de:
Gugiuman, Ana
(Text tipărit)
Subiecte
Învăţare autentică
Autonomie în învățare
Didactica
Studenţi pedagogi
Educaţie cognitivă
Limba română
Măiestrie pedagogică
Comunităţi virtuale
Transdisciplinaritate
Proiectare didactică
Antichitate
Competenţe şcolare
Limba română - Învăţare
Preşcolari - Pregătire lingvistică
Istorie
Învăţare - Psihologie
Limba franceză
Psihopedagogie
Inteligenţă - Psihologie
Sugestopedie
Didactică - Metodologie
cercetare ştiinţifică
Cercetare ştiinţifică - Metodologie
Preşcolari - Dezvoltare intelectuală
Pedagogie - Educație
Limba latină - Istorie
Învăţare simultană
Istorie - Metodologie
Instruire - Tehnologii
Predare - Învățare
Limba latină
Biologie - Metodica predării
Învăţare eficientă
Competenţe comunicative - Dezvoltare
Metodologie
Cadre didactice universitare
Calculatoare - Aplicare în învăţământ
Elevi - Gândire critică
Limba găgăuză
Predarea limbilor
Literatură latină
Didactică
Modelul didactic al lui B.Bloom
Învățare pragmatică