Strategii de marketing
Prezentare generală
Lucrări: | 33 lucrari in 34 publicatii in 3 limbi |
---|
Titlurile
Strategia inovațională de marketing ca premisă pentru optimizarea activității bibliotecii științifice : Autoreferat tezei de doctor în economie (08.00.06)
de:
Railean, Elena
(Text tipărit)
Инновационная маркетинговая стратегия как основа оптимизации деятельности научных библиотек : Диссертация доктора экономики (08.00.06)
de:
Райлян, Елена
(Text tipărit)
Инновационная маркетинговая стратегия как основа оптимизации деятельности научных библиотек : Диссертация доктора экономики (08.00.06)
de:
Райлян, Елена
(Text tipărit)
Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activității organizației în perioada de criză economică
de:
Grosu, Vladimir
(Text tipărit)
Orientarea de marketing ca strategie de dezvoltare a bibliotecilor universitare din Republica Moldova : Autoreferat tezei de doctor în ştiinţe ale comunicării (572.02)
de:
Cheradi, Natalia
(Text tipărit)
Orientarea de marketing ca strategie de dezvoltare a bibliotecilor universitare din Republica Moldova : Teză de doctor în ştiinţe ale comunicării (572.02)
de:
Cheradi, Natalia
(Text tipărit)
Социальный потенциал маркетинговых коммуникаций в информационной среде современного города
de:
Кириллина, Наталья
(Text tipărit)
Dezvoltarea strategiilor de marketing în administrare publică
de:
Frunze, Svetlana; Frunze, Oleg
(Text tipărit)
Инновационная маркетинговая стратегия в деятельности научной библиотеки
de:
Райлян, Елена ; Савчук, Оксана
(Text tipărit)
Ты узнаешь его из тысячи: нейминг бренда
de:
Бондарев, Сергей
(Text tipărit)
Subiecte
Criză economică
Publicitate - Internet
Biblioteci ştiinţifice
Branding personal
Platforme digitale
Marketing - Aplicare în biblioteci
Întreprinderi - Reorganizare - Management
Naming
Arta de a vinde
Administraţie publică - Aspect economic
Economie teritorială
Marketing - Comunicare
Management
Biblioteci universitare - Marketing
Marketing cultural
Biblioteci universitare - Dezvoltare
Instituţii preşcolare - Management
Marketing - Intreprinderi
Biblioteci ştiinţifice - Management
Marketing digital
Marketing - Manuale
Economie regională
Produse ecologice
Securitate informaţională
Biblioteci ştiinţifice - Dezvoltare
Publicitate
Marketing
Întreprinderi agricole
Marketing - Strategii
Marketing online
Internet
Reclamă - Marketing
Jurnalism sportiv
Întreprinderi - Management
Competitivitate
Comunicare
Întreprinderi
Relații cu clienții
Campanii publicitare
Cultură
Progres tehnologic
Publicitate
Comunicare socială
Produse de piaţă - Reclamă
Marketing spotiv
Biblioteci ştiinţifice - Republica Moldova
Strategii de dezvoltare
Branding