Marketing social
Prezentare generală
Lucrări: | 12 lucrari in 12 publicatii in 2 limbi |
---|
Titlurile
12 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Marketing social-politic
de:
Brătucu, Gabriel; Enache, Ioan Constantin; Pralea, Anca Ramona
(Text tipărit)
Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri
de:
Grigoraş, Maria
(Text tipărit)
Conceptul marketingului social: definiții, teorii și deosebiri
de:
Buzdugan, A. V.
(Text tipărit)
Tendințele marketingului modern la etapa actuală: experiențe mondiale și locale
de:
Casap, Lucia; Savciuc, Oxana
(Text tipărit)
Aspecte privind instruirea specialiștilor medicali în domeniul marketingului social
de:
Timotin, Alina
(Text tipărit)
Marketingul serviciilor: concept, caracteristici
de:
Constantin, Marian
(Text tipărit)
Theory of planned behaviour and the effects of social marketing factors on sexual behaviours in South Africa
de:
Ayikwa, Lutete Christian
(Text tipărit)
Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății : Teză de doctor științelor economice (521.04)
de:
Timotin, Alina
(Text tipărit)
Социальный маркетиг - инновационный инструмент стратегии устойчивого развития
de:
Хрустицкая, Л. Б.
(Text tipărit)
Комплексный подход к стратегическому управлению ответственной закупкой в системе социально-ориентированного маркетинга
de:
Юзык, Людмила
(Text tipărit)