Învăţare - Metode cognitive
Prezentare generală
Lucrări: | 11 lucrari in 11 publicatii in 2 limbi |
---|
Titlurile
11 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Particularitățile aplicării metodelor real-active în formarea inițială a cadrelor didactice prin prisma metodelor cognitive ale învățării
de:
Bălan, Ileana
(Text tipărit)
Metacogniția ca stil de învățare și autocunoașterea
de:
Stanciuc, Zinaida
(Text tipărit)
A Symbolic Model of the Nonconscious Acquisition of Information
de:
Ling, Charles X.; Marinov, Marin
(Text tipărit)
Symbolically speaking: a connectionist model of sentence production
de:
Chang, Franklin
(Text tipărit)
Learning from human tutoring
de:
Chi, Michelene T. H.; Hausmann, Robert G.; Jeong, Heisawn; Siler, Stephanie A.; Yamauchi, Takashi
(Text tipărit)
Principiul diferențierii și individualizării învățării prin prisma manualului școlar
de:
Bîrnaz, Nina; Farîma, Ecaterina
(Text tipărit)
Metodologia învățării centrate pe copil
de:
Spînu, Silvia
(Text tipărit)
Învățarea studenților ca proces: configurații actuale
de:
Botnari, Valentina
(Text tipărit)
Obiectivele învățării constructiviste
de:
Tiosa, Iuliana
(Text tipărit)
Proiectarea capacităților cognitive și supraînvățarea (I)
de:
Radu, Mircea
(Text tipărit)
Subiecte
Învăţământ superior - Bologna
Cunoaştere
Autocunoaştere
Învăţare individualizată
Educaţie universitară
Proces educaţional
Capacităţi cognitive- Dezvoltare
Cognitivism
Studenţi - Învăţământ superior
Cadre didactice - Formare
Învăţământ superior - Reforme
Psihologie cognitivă
Sintaxă
Reţele neuronale
Procesul de la Bologna
Metode de instruire
Ştiinţe cognitive
Limbi străine