Învăţare
Prezentare generală
Lucrări: | 30 lucrari in 29 publicatii in 4 limbi |
---|
Titlurile
Витализм и марксизм
de:
Агол, Израиль Иосифович
(Text tipărit)
Psihologia învățării : Cum învață copiii și adulții
de:
(Text tipărit)
Experiența-un nou context de producere a cunoașterii
de:
Guţu, Natalia
(Text tipărit)
Ghidul pentru învățare - tehnică eficientă în realizarea studiului individual
de:
Ţurcanu, Lucia (critic literar, redactor de carte, doctor în filologie)
(Text tipărit)
Metoda proiectului ca modalitate eficientă de dezvoltare a competenței interdisciplinare
de:
Coroleac, Oxana
(Text tipărit)
Valorizarea instrumentelor de învățare cognitiv-constructivistă în procesul de formare a competențelor elevilor
de:
Celac, Virgilia
(Text tipărit)
Eficientizarea timpului pentru predare -învățare
de:
Melnic , Natalia
(Text tipărit)
Sistem, integralizare și „a învăța să relaționezi”
de:
Callo, Tatiana
(Text tipărit)
Nevoia competenței umaniste în învățare
de:
Callo, Tatiana
(Text tipărit)
Subiecte
Adulţi
Studiu de caz
Vitalísm
Interdisciplinaritate
Psihologia copilului
Inteligenţă artificială
Curriculum educaţional
Abordare integralizată
experiențe
Reflexe condiţionate
Limba engleză
Mediu digital
Psihologie practică
Cercetări psihologice
Dizabilități
Marxism
Competențe cognitive
Beneficiari
Istorie
Sisteme educaţionale
Aspecte psihologice
Educaţia adulţilor
Învăţare - Psihologie
Educaţie
Pragmatică
Dezvoltare cognitivă
Jocuri
Educaţie specială
Asistenţă psihologică
Predare
Persoane
Abilități
Doctrină filosofică
Învăţare - Calculatoare
Curent în biologie
Jocuri video
Învățare automată
Limba engleză
Asistența psihologică
Persoane cu dizabilităţi
Integralizare
Memorie
Creativitate
Conflict sociocognitiv
Independenţa
Psihologie pedagogică - Baze teoretice
Reflexivitate
Responsabilitate
Orientări profesionale
Competență umanistă
Resurse psihosociale
Instruire şi educaţie extraşcolară
Metode de învăţare
Constructivism (pedagogie)
Viaţă
Studiu individual
Învățare pe bază de proiect